❝ There is no greater agony than bearing an untold story inside you. ❞
















owner


;">
just Allee.
;

homeprofiletalk ◉ stuff ◉
CBOX




TAG Board

{
}


ARCHIVE



CREDIT

© 2014 - RE-EDIT by ARINA AZMAN. Skins by IKA. thanks to WEHEARTIT. do tell me if im not credit yours. dont remove the credits. x

P T 3
written by Allee at Sunday 29 May 2016 & got 2 Comments


  Gila berhabuk blog ni . Hai it's June ! Tinggal seminggu lagi nak puasa . Gila bapak weh rindu kat grup . Okay . So as we all know , i will sitting on PT3 this year . Ok aku tau korang cakap //chill la sis pt3 je pun// //boleh punya la kau usaha even last minute// well then dear ; first of all , thanks for making me weak *smiles* aku ni bukannya jenis brilliant sangat pun nak usaha last minute . aku setiap kali exam , bagai nak pecah otak ni , tung la dia tido awal malam exam , esok dah boleh buat . 

    Ade yang cakap //dulu , masa saya PT3 best gile rasa macam takbelajar je , enjoy! tapi last2 dapat straight// so you expect me to be that type of person ? then , bagi otak dululah . astaghfirullah rezeki Allah aturkan , lain lain , Tapi kan , aku suka masa exam . takyah bawa beg berat2 . baru paham masa ni lah . kelas dlu aii lupa kui <3 . arituh periksa , subject yang aku target , BA gila frust . Tak confident langsung . dekat tasrif dah salah . Satu lagi , Math . Aku tau aku lemah math . then , aku sudy hard ilee ah masa tu . Then , lepas je bukak paper . Tetiba 'diserang' perasaan mengantuk . Aku taknak tidur , Aku gagahkan mata but even that namapun Math kalau mengantuk mestila takleh jawab . Somehow , aku rasa ni ujian daripada Allah . aku dah cuba sehabis baik and tetiba ade ujian masa harituh . Takpe , nanti ade hikmah :)

  Jadi , sesuai dengan ikrar kami . Saya akan berazam dapat straight As PT3 . Pray for me as well :') Then , aku nak ikhlaskan diri aku . Doakan aku mudah bangun qiam . Aku ni jenis tidur mati , kalau kau jerit kat teilnga aku ni hmph taktau la aku dengar tak . tapi mudah je nak suh aku bnagun , wake me up with a move . yea aku mudah nak bangun kalau cenggitu . tapi , mereka mereka ini . malas nak gerak aku kena sentuh2 bagai . lepastu marah aku kata susah nak bangun la haih . mana la aku nak ubah . aku ni bukannya Tuhan . 

  Sesuai dengan kudrat aku , aku study lewat malam . kalau takleh study awal pagi la . Pastu , dormmate aku ni plak . 

  • jenis tidur awal sebab dia dah siapkan homework dia kat kelas . 
  • dia ni rajin . kalau takde homework dia cari . tapi at last , sebab dia dah siapkan semua benda dia tidur awal jugak 
  • haa yang nilah , first first dia hang dlu //macam aku kui//lepas tu baru buat kerja , tapi ni satu ciri yang aku tak suka , buat kerja tak habis then tertidur . aku jenis yang buat kerja sampai aku fed up or puas hati biarlah sampai lewat malam pun 
  My hope is kalau ade cara belajar yang berkesan . please lah share . tak rugi . mekasih . BERSAMA KITA KONGSIKAN , BERSAMALAH KITA BERJAYA ! 

Duh .

Blogger Rasya | nurulrasya.com said...

Ganbatte pt3! jangan main internet

 
Blogger T W I N K L Y Ocean said...

akak rasya , thanks . haha sentap menusuk kalbu

 

Post a Comment