❝ There is no greater agony than bearing an untold story inside you. ❞
















owner


;">
just Allee.
;

homeprofiletalk ◉ stuff ◉
CBOX




TAG Board

{
}


ARCHIVE



CREDIT

© 2014 - RE-EDIT by ARINA AZMAN. Skins by IKA. thanks to WEHEARTIT. do tell me if im not credit yours. dont remove the credits. x

;)
written by Allee at Sunday 27 November 2016 & got 0 Comments




um hi , srs jujur aku cakap memang aku tak update tahun ni . gila pe? yelah tahun pt3 macam ni lah . tu pun aku update , dah ade orang marah (sape-sape yang makan cili tu dan yang terasa , sila maafkan saya . saya tak berniat nk sakitkan hati >.< ) but still aku ni even dah pt3 perangai main-main tu tak ubah ubah . fellas , pray for my success . aku takut ni . oky soalam command yang budak lepasan pt3 ni orang bagi - 
1. rasa-rasa dapat berapa ntuk pt3 baru-baru ni ?
2- nak ambik jurusan apa eh untuk f4 nanti ?
3. ade something yang kau regret tak ?
4. hm ade lagi ke ? kalau ade cakap ar .

then meh aku jawab skang ni , srs aku cakap aku rasa usaha aku ntuk pt3 kurang lagi daripada trial rituh . so howwwwwwww ? kay soalan first . mana mana aku pergi mesti aju soalan ni katku . mostly from the older la , hm setakat ni sy takmo jawab pape sebab sy DAH TAK NAK PIKIR DAH PASAL THIS THING !!!! sebab semakin saya fikir semakin menyesal rasa . so i don't wanna look back and go on with my life . REGRETS ARE MADE TO REALISE . NOT TO REMEMBER ! okay done membebel pasal benda ni .

 Second , hm . this is quite easy for me ;p dari f1 lagi sy berhasrat nak ambik aliran sains . so i guess i just continue my studies at my school ? sebab sekolah saya takde aliran lain , aliran sains je ade . but tengok dulu . kalau tuhan tak izinkan , tak jadi gak . so all my friends including me want to do Istikharah first before continuing our studies at any school . tapi rasanya tak pindah kot sebab sekarang dah 28 Nov and saya tak mintak mana-mana sekolah lain . asalnya nk mintak sekolag mrsm . mrsm kan untuk spm kan terbaik . mara tanggung eh bla-bla . lagipun result mrsm power . tapi sebab tak sempat punya hal . tak berkesempatan hm ;( kay move to the next question .

 Regret . i feel uncomfortable talking about this topic . gila kau takde ? i have a thousand things to regret ! first , sebab aku tak study hard time exam . sebab from my exprience , aku takleh study hard masa exam . tu pun aku demam time exam kau ape tau . hm ni yang paling menyesal . aku menangis tau masa keluar exam b.i and khb . it's not like aku ni tak cerdik sangat b.i or what . aku ni kira top lah jugak bi . tapi still lemah -.- , but time tu sebab demam kot aku pening sangat and letih and ngantuk gila . aku tak dan nak habiskan pun paper bi . essay aku tak habis lagi aku tulis kbat . noktah pun tak buat tau . novel aku tak buat comclusion and postcard aku tak siap . dahla aku tak reti wat esasay ! gila kau tak nangis . berlagu lagi . paper yang aku score A lah paper yang paling aku takut skang . sekarang ni mampu tawakkaltu allallah je la , kerana orang yang bertawakkal , Allah ada di sisinya ;') 

that's all la kot pasal pt3 . then we end it here okeh ;) ? --------------------------------------------------------------

aku intai intai blog tadi , aku tengok post aku pasal DECEMBER . nah nothing special . dah dekat setahun berlalu . badan aku pun semakin gemuk just how fast the night changes . ni nak dekat ngan deceember jugak ni em ;) you guys know i love december so much that my siblings mostly born on December . (gramatical error TEK TEK TEK ) talking bout december . i'm looking forward to 4 dec kyaaaaaaaaa . kaunselor ajak kitorang jadi runner untuk interview f1 . ni first time , orang lain maybe dh banyak kali (maap lah ye , nenek ketinggalan zaman) but thinking bout sapa nk hantar aku nnti em tak tau la pergi ke tak alaaaaa nak perrgiii . kay hari ni majlis sunat adik aiii mesti diorang tertanya tanya apasal aku pergi mandi lama sangat . hahaha lama plak aku terbukak blog ni hawaauuu . oky raklu ;) Assalamualaikum 

        ps : kay 3 tahun aku duk asrama , 11 KG aku naik tau ! aku pun hairan camne kau jaga badan . dan sekarang ni aku salahkan sistem sekolah aku yang suruh pelajar tidur lepas makan sepatutnya sebelum zohor , tapi tak dan haaaaa . jadi macam ni lah gemukk bulat ;( muka takyah cakap . mukalah first aku gain weight . alamaaaak . but how pelajar lain boleh jaga eh badan . kay fine aku tak pernah nak jaga badan pun pfft

Post a Comment